viernes, 5 de julio de 2013

BERRIAK TENA BAILARATIK

Iosu eta Txarli lan eta lan ibili dira azkeneko aste hauetan. Foratatako Monopitón bidea eskalatu eta gero, bide berriak irikitzeko marra earrak ikusi zituzten.
Eta horretan dabiltzate, orain arte pare bat ireki dituzte.

PEÑA FORATATA 2.341 m 




Arroka ona eta leku polita, hau bai etxekolan politak. Eskalatu egin beharko dira. Indartxu eta gogotxu joan beharko gara, itxuraz ez dira oso zailak baina hauek bi oso fuerte daude. "Al loro".

Beste proposamen bat. Hau Escarrilla gainen dagoen paretana. Iosu eta Urko irekitako bidea. Marra oso ona da, baina arroka oso kaxkarra. Nik Txarlikin batera eskalatu nuen eta ez zitzaidan asko gustatu, egia esanda nahiko egun txarra nuen eta hori eragina eduki leike nire iritzian. Joan eta probatu.




Nuevas propuestas desde el valle de Tena. Iosu y Txarli han abierto, de momento, un par de vías en la Foratata.
Además Iosu me manda el croquis de una vía que abrió junto con Urko hace un tiempo en Escarrilla. Linea guapa pero con roca un poco cutre.

Eta blog apal honetatik nahi diot besarkada haundi bat bidali nire lankideari Imanol. Momentu honetan Martuteneko espetzean dago, bere delitu bakarra gazte talde politiko baten ibiltzea izan da. Orain 6 urte pasako ditu barruan. Triatleta bikaina, oso jatorra eta langilea, eta puta seme hauek bera urte politenak pikutara bidaliko dituzte.

Aupa Imanol, eutsi!!!!

Xabier Inziarte

No hay comentarios:

Publicar un comentario